Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2010

Ανοικτή Επιστολή Νίκου Παπαναγιώτου προς τους εργαζομένους και τους Πολίτες της Βοιωτίας



Συναδέλφισσες , Συνάδελφοι, Φίλες και Φίλοι
Ολοκληρώνοντας τη θητεία μου, σαν εκλεγμένος Πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Λιβαδειάς ,για 12 ολόκληρα χρόνια και λόγω της συνταξιοδότησής μου δεν θα συμμετέχω πάλι στις συνδικαλιστικές διαδικασίες. Αποχωρώ από εκλεγμένο μέλος του Σωματείου « ΕΝΩΣΗ », έπειτα από τριάντα δύο (32) σχεδόν χρόνια τεράστιας εμπιστοσύνης και στήριξης που είχα από την συντριπτική πλειοψηφία των εργαζομένων, που πολλές φορές με τρόμαζε ίσως, αλλά με γέμιζε με το αίσθημα ευθύνης για το μεγάλο και το ωραίο όνειρο που είχαμε πάντα μπροστά μας. Παραμένω στη μεγάλη δημοκρατική παράταξη της ΠΑΣΚΕ δίνοντας όλες μου τις δυνάμεις . Συνεχίζω τον αγώνα της προάσπισης των δικαιωμάτων των εργαζομένων και της προώθησης της επίλυσης των προβλημάτων τους, από τη θέση του Νομαρχιακού Συμβούλου της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Βοιωτίας, όπου είμαι εκλεγμένος. Πρώτα ένα μεγάλο ευχαριστώ στην παράταξή μου, σε όλους εσάς τους εργαζόμενους και σ’ αυτούς που έφυγαν με σύνταξη, αλλά και σ’ αυτούς που έχουν φύγει από τη ζωή, που με ανέδειξαν, με ανέχτηκαν, με εμπιστεύτηκαν, με στήριξαν, με τίμησαν και με ενέπνευσαν. Ευχαριστώ όλες τις παρατάξεις για τη συνεργασία τους, που μέσα από αντιθέσεις καταφέρναμε να συνθέτουμε κοινό πρόγραμμα δράσης. Ένα μεγάλο ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου σε όλους τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες για την μοναδική και υπέρτατη τιμή που μου έκαναν και την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν ώστε να τους εκπροσωπώ τριάντα δύο ολόκληρα χρόνια.
Η βούλησή τους ήταν για μένα πυξίδα. Δεσμεύομαι να υπηρετήσω το χώρο από όπου κι αν βρίσκομαι εξαντλώντας όλες μου τις δυνατότητες»
αναφέρει μεταξύ άλλων ο κ. Παπαναγιώτου. Διαβάστε στο αυριανό φύλλο των ΝΕΩΝ ΤΗΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ ολόκληρη την επιστολή του Προέδρου του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Λιβαδειάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: