Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2009

Τι μπορείτε να κάνετε για να μην σας στέλνουν διαφημιστικά sms


Σχετικά με τα spam - mail - sms και τηλεφωνήματα που λαμβάνουμε για την προώθηση διαφόρων αγαθών η πολιτικών μηνυμάτων καλό είναι να ξέρουμε τα δικαιώματα μας.
Μπορεί μια εταιρεία να μου στέλνει διαφημιστικό υλικό χωρίς τη συγκατάθεσή μου;
Πως μπορώ να προστατευτώ από την αποστολή διαφημιστικού υλικού; Λαμβάνω πολλά ενοχλητικά τηλεφωνήματα από εταιρείες που πουλούν προϊόντα. Μπορούν να το κάνουν αυτό;Τι μπορώ να κάνω για να μην με ενοχλούν άλλο στο τηλέφωνό μου;... Τι γίνεται με τα ενοχλητικά μηνύματα που λαμβάνω στο email μου; Τι μπορώ να κάνω με τα διαφημιστικά SMS ή MMS; Μπορεί μια εταιρεία να μου στέλνει διαφημιστικό υλικό χωρίς τη συγκατάθεσή μου; Για όλα τα παραπάνω ερωτήματα, βρείτε τις απαντήσεις Τι μπορείτε να κάνετε για να μην σας στέλνουν διαφημιστικά sms; στο http://troktiko.blogspot.com/2009/09/sms_27.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: