Τρίτη 12 Μαΐου 2009

Οδηγός αυτοκινήτου τρέχει με 200...


Περνάει μπροστά από περιπολικό, το οποίο αρχίζει να τον καταδιώκει. Κάποια στιγμή, ο οδηγός κάνει στην άκρη και σταματάει. Μπάτσος : - Πας καλά άνθρωπέ μου; Θέλεις να σκοτώσεις κόσμο; Οδηγός : - Εχμ... έτρεχα ε; Μπάτσος : - Μόνο έτρεχες; Άδεια, δίπλωμα. Οδηγός: - Ξέρετε... δεν έχω. Μπάτσος: - ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ;;; Και τρέχεις έτσι ;;; Δεν πάμε καλά .. Βγες από το αυτοκίνητο. Οδηγός: - Αν θέλετε να με ψάξετε, θα έλεγα να μην το κάνετε. Μπάτσος : - Γιατί; Οδηγός : - Ε να... έχω και το σταφ επάνω μου. Μπάτσος : - Σταφ;;; Ναρκωτικά;;; Έχεις και ναρκωτικά;;;!; Οδηγός: - Ε, γιατί νομίζατε πως έτρεχα... έχω να κάνω παράδοση... άσε που με καθυστέρησε και ο έμπορας και έχω αργήσει. Μπάτσος : - Μα εσύ δεν παίζεσαι με τίποτα. Βγες έξω, θα ψάξω και το αυτοκίνητο. Οδηγός: - Πάντως εγω στη θέση σας δε θα κοιτούσα κάτω από το κάθισμα. Μπάτσος : - Γιατί; Οδηγός : - Εεε... είναι το όπλο μου εκεί. Μπάτσος : - ΟΠΛΟΦΟΡΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ;;;!; Οδηγός : - Ε, τι έτσι θα πάω στο νταραβέρι; Δε λες καλά που το είχα μαζί μου, έτοιμος ήταν ο άλλος να μου την ανάψει, ευτυχώς πρόλαβα να τραβήξω πρώτος... τώρα έχω να ξεφορτωθώ και το πτώμα. Μπάτσος: - Πτώμα; Ποιο πτώμα; Οδηγός : - Αυτό του έμπορα στο πορτ-μπαγκαζ . Μπάτσος : - ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΠΤΩΜΑ ΣΤΟ ΠΟΡΤ-ΜΠΑΓΚΑΖ;;;;; Τρελαίνεται ο μπάτσος, καλεί αμέσως ενισχύσεις, φτάνουν αντιτρομοκρατικές, εγκληματολογικό, περιπολικά, ελικόπτερο, ακροβολίζονται κομμάντα γύρω από το αυτοκίνητο. Σκάει και ο διοικητής. Διοικητής: - Τα χαρτιά σου. Ανοίγει ο οδηγός το ντουλαπάκι, βγάζει τα χαρτιά και του τα δίνει. Διοικητής: - Αφού είχες χαρτιά γιατί είπες στο όργανο πως δεν έχεις; Οδηγός (έκπληκτος): - Εγώ;;; Διοικητής : - Τέλος πάντων, βγες σε παρακαλώ από το αυτοκίνητο. Βγαίνει ο οδηγός , πέφτουν επάνω του τέσσερις, τον ψάχνουν... τίποτα. Διοικητής: - Που είναι τα ναρκωτικά; Οδηγός: - Ποια ναρκωτικά κύριε διοικητά; Διοικητής : - Εδώ το όργανο μας είπε ότι έχεις ναρκωτικά επάνω σου . Οδηγός: - Εγώ; Διοικητής: - Ψάξτε το αυτοκίνητο. Πλακώνουν άλλοι δέκα με σκυλιά κλπ. κλπ., ψάχνουν παντού... τίποτα. Διοικητής: - Μα καλά, τα όπλα που είναι; Οδηγός : - Ποια όπλα κύριε διοικητα; Διοικητής: - Το όργανο μας είπε ότι έχεις όπλο στο αυτοκίνητο. Οδηγός: - ΕΓΩ;;;; Διοικητής : - Ουφφφ... μα τι γίνεται εδώ... τέλος πάντων, άνοιξε το πορτ-μπαγκαζ. Το ανοίγει ο οδηγός.... τίποτα μέσα. Διοικητής: - Το πτώμα που είναι; Οδηγός: - Ποιο πτώμα κύριε διοικητά; Διοικητής : - Μα το όργανο μας είπε... Οδηγός (έξαλλος): - Ε μα σας είπε το ένα, σας είπε το άλλο, σε λίγο θα σας πει ότι πήγαινα και με 200!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: